Human Resource

Als ondernemer in het MKB heb je meestal geen afdeling P&O of een personeelsadviseur. Veel van de personele taken doe je zelf als ondernemer of besteed je uit bij één van de werknemers. De vraag is dan wel of die medewerker over de juiste kennis, vaardigheden en tijd beschikt om de taken op een professionele manier uit te kunnen voeren. 

HR medewerker op afstand en toch dichtbij en betrokken

Om toch de juiste kennis in te zetten op het moment dat je het nodig hebt, zet je ons in! De expertise van een HR medewerker in huis, op het moment dat je het nodig vindt. Op die manier kun jij je tijd blijven besteden aan het ondernemen en zet je de medewerkers in op de werkzaamheden waarvoor ze zijn aangenomen. Je belast ze dus niet met taken die ‘er even bij moeten’. 

Vraagstukken

Wellicht heb je wel eens wakker gelegen van bijvoorbeeld vraagstukken als:

  • Hoe kom ik aan nieuwe mensen die passen binnen mijn organisatie?
  • Op welke manier neem ik afscheid van de medewerker als het niet meer gaat?
  • Hoe verlaag ik het ziekteverzuim?

Dit soort vragen leg je aan ons voor. Het opstellen van een HRM handboek, het reduceren van je ziekteverzuim, werving & selectie, opstellen van functieprofielen, reorganisatie begeleiding, vrijwillige of onvrijwillige uitstroomtrajecten; een aantal voorbeelden waarbij de diva’s je op een prettige, professionele en betrokken wijze je ter zijde staan. 

Onze werkwijze

Voor allerlei soorten vragen op HR gebied komen we graag langs voor een persoonlijk gesprek. We stemmen exact af wat jouw organisatie nodig heeft. Op basis hiervan maken we een passende offerte en gaan we voor je aan het werk zodra de opdracht in zijn geheel akkoord is bevonden.

Jouw HR adviseur op het moment dat je het nodig hebt!